Kolared

Kolared

9 nov. 2014

Humör, lite bättre och farsdag!

Elsa har vart på ett fantastiskt gott humör här i helgen. Så härligt! Jag har fått höra - jag älskar dig ( spontant ), -va fin du är mamma. Och en massa gos. Det har vart underbart! 


Jag har mått bättre i helgen men känner ändå av det lite på morgonen och kvällen. Så tröttsamt att det inte vill släppa helt. Men det är väl så med förkylning det kan man ha länge tyvärr! Nått skit är det ju! 

Elsa kunde hålla sig att inte berätta för pappa Martin vad han skulle få i faradag present men det är svårt att hålla hemlisar minsann. Idag vakna hon 6.30 och ville genast ge pappa paket. Jag kunde lugna henne 20 minuter sen var tvungen! Sötis! 

Efter paketudelning tog jag en dusch och fixade lite frukost på sängen för oss alla tre! Mysigt! 


I eftermiddag åkte vi till kärradal för att Martin skulle fira sin far. Blev en härlig promenad, god tårta och en del bus med farfar! Härlig eftermiddag! 


Nu blir det soffmys ända till sängdax! 

Godkväll! 

Johanna. 








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar