Kolared

Kolared

30 maj 2013

Sol, värme, och massa lek ute innan sängen.

Vilken underbar dag, en riktigt sommardag. När vi åkte från dagis idag, hade dom en filt på gräsmattan. Elsa frågade om vi inte kunde sätta oss där och mysa. Jag sa att jag tyckte det såg jätte mysigt ut men att vi kunde göra det hemma. Så direkt när vi kom hem tog vi fram en filt, och skojade, myste och lekte på. Tänk va lite som krävs för att ha så roligt..

 
Jag fixade kvällmat, vilket idag blev pannkakor, Elsa satt och sa hela tiden -åh vilken god mat, mamma! Roligt när det uppskattas..
 
Sen blev det mer bus och lek, cykling, hopp i studsmattan och det bästa av allt vi hade jätte roligt!
 
 
Strax innan kl 20.00 somnade Elsa. Och nästan jag med, men sen fick jag nån konstig energi och började fixa med tvätten, röja, städa, vattna.. så jag har fått gjort riktigt mycket här ikväll. Men många goa skratt ger energi helt klart!
 
GODNATT!
 
Johanna.
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar