Kolared

Kolared

14 maj 2013

Rica No 25

Idag har jag vart och jobbat i Göteborg, och vad passade inte bättre än att jag kunde gå på Loppis blogevent. För lunch måste man ju ha så jag slog två flugor i en smäll. Detta var på Rica No 25, det sa mig inte mycket innan jag väl kom dit. När jag öppnade dörren och klev in möttes jag av värme, lugn och en underbar miljö. Där det fanns känsla för detaljer.

Bild: #rica #loppievent

Efter att ha suttit och lyssnat en stund under föreläsningen kunde jag lägga ihop ett och annat. För det är nämligen Rica som har det omtalade Alfonshotellet i Älvsjö, Stockholm. Detta hade jag ingen aning om. Men det är ett ställe jag läst mycket om och hoppas få besöka med mina familj. Elsa skulle älska det tror jag.

Vi satt under föreläsningen i ett inspirationsrum. Och det kändes verkligen så. På andra sidan fanns ett litet mindre koferansrum som fick mig att tänka på hemmamiljö där man känner sig avslappnad. Som sagt en underbar miljö med känsla för detaljer, just hotellrummen såg jag aldrig men kan bara tänka mig mysfaktorn på dom.

Bild: #rica #loppievent
Bild: #rica #loppievent


Rica blir absolut att titta på i sommar när man ska ge sig ut på semester då dom har hotell på flera ställen i Sverige.


Johanna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar