Kolared

Kolared

27 nov. 2012

Pass, pyssel och trötthet.

Idag efter jobb/dagis åkte jag och Elsa till farmor. Elsa fick vara där en stund medans jag fixade pass till mig och fick pappret som måste vara ifyllt för Elsas pass. Så vi kan fixa hennes i slutet av veckan också. Jag var även och hämtade ett större paket från lekmer. Är mycket nöjd med köpet och Elsa kommer bli super glad!

När vi kom hem stod det pyssel på schemat..

 
 
Efter lite mer lek och bus..
 
 
.. var det som att vända på en hand. Hon ville ligga i soffan och till och med erkände att hon var trött.
Får hoppas att detta bara var lite eftermiddags/kvälls trötthet så det inte blir nått mer med det.
 
Nu ikväll har jag slagit in julklappar och dom sista adventskalender klapparna. Skönt att ha det under kontroll, nu ska bara kalendern strykas sen kan tomten komma!
 
Johanna.
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar