Kolared

Kolared

30 nov. 2012

Go helg.

Idag har vart en riktigt go fredag trots att jag jobbade till 17.30. Men detta gjorde också att jag inte började förren kl 11. Så jag och Elsa har haft en go förmiddag. Och inte tala om att hon haft en riktigt rolig eftermiddag. För att slippa vara sist på dagis när pappan inte är hemma så har morfar hämtat Elsa idag. Dom har badat badkar, ätit ostbågar och myst.

När jag kom för att hämta henne hade jag med mig mat från mc donalds. Sen somnade hon nästan i bilen hem. Men jag kunde underhålla henne så hon fick somna i sängen istället.

Nu sitter jag med datorn i knät och även en katt. Tv:n på och dricker en öl. Men om en stund ska jag leta fram adventskalendern, för att stryka den, och sen sätta upp första paketet. För jag har valt att sätta upp ett paket åt gången för att minska gråt när hon inser att hon bara skulle få ta ett paket imorrn.

Sent ikväll kommer Martin hem, ska bli skönt. Då blir allt som vanligt igen! Imorrn blir det till att sätta upp resten av ljusstakarna och vara hemma och bara ha det gott. På söndag blir det nog Liseberg. Så detta kommer bli en riktigt go helg.

Johanna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar