Kolared

Kolared

25 aug. 2014

Trevlig fest och blixtrar och dunder!

Festen vi var på i lördags var jätte trevlig, god mat och dryck, lekar, dans m.m det ända tråkiga var att jag frös hela kvällen då det var mer eller mindre ute och det var jag inte riktigt klädd för. 



Jag och Martin sov över hos Gull-Britt, mammas kusin som bor i samma område. Så det var ju perfekt! 


Tack för detta, jag och Martin sov till 11.30. Vet inte när jag sov så länge sist. Men kan ju bero på att vi var inte i säng förren 02.30.

Blev en lunch på Ikea igår för mig och Martin innan vi hämtade Elsa. 
Elsa har haft det toppen hos farfar och Siv. Så hon hade mycke att berätta påvägen hem! 

Igår kväll skulle jag och Elsa mysa framför tv:n innan hon skulle somna. Dock hann vi bara se 10 min innan åskan kom. Fy f-n va det smällde hela kvällen. Då känner man sig liten, Elsa blir jätte orolig. Så det slutade med att ca 21.30 låg vi alla i samma säng och försökte sova. Mysigt hade vi ialla fall. Men nu får det väl vara nog med all åska! 

Johanna. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar