Kolared

Kolared

6 nov. 2013

Ev nytt skov.

Idag efter ett samtal med en sköterska på mag och tarm i Borås kunde jag lägga ihop 1+1. Inse att jag har blivit fel rekomunderar vad det gäller att byta medicin och så vidare.. inte fått den information som jag hade behövt. Hon jag pratade med idag är en kvinna som jag litar på känner förtrode för, hon satt vid min sängkant flera kvällar och bara pratade när jag låg på sjukhuset. Kändes så bra att det var just hon som svarade idag.

Så nu är det troligen så att jag fått ett nytt skov, så nu rullar det på.. provtagning imorrn. och ett läkarbesök med undersökning på fredag. Självklart jobbigt att det nu verkar vara ett nytt skov men så skönt att ha fått tid hos läkarn och jag kan se en ljusglimt långt där borta att snart snart.. kommer jag må om ialla fall lite bättre. Blir troligen kortison igen, mycket biverkningar men när jag åt detta sist mådde magen som bäst!

Johanna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar