Kolared

Kolared

20 feb. 2011

Bra start på dagen?! NOT!

Igår vaknade jag av att Elsa var hungrig så jag gick ner i köket för att fixa välling i vanlig ordning. Vad möts jag av då.. Jo, att vår kära 12ert rivit ner en tallrik i golvet. Vilket innebar att det var glassplitter på hela golvet. Är det detta man kallar en bra start på dagen?

Hur som helt var det bara att börja städa. Sen efter fikat satte vi oss i bilen till gbg för att uträtta lite ärrenden. Blev lunch på Burger King.
Sen blev det taco och melodifestivalen för hela slanten.

Idag var också en dålig start på dagen, Elsa spydde ner hela sängen. Var bara att bädda rent och fixa och dona. Men sen somnade vi om gott till 09:15.. kommer inte ihåg när jag sov så länge sist. Hon har vart hängig och trött hela dagen min lilla älskling. Och ätit dåligt.. hoppas på en bättre dag imorrn, och framför allt en bättre start på dagen. För det har vi inte haft i helgen.


Johanna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar