Kolared

Kolared

21 dec. 2010

Utförsäljning & julklappar!

Igår efter lunch åkte jag och Elsa in till stan (Borås) för att se om vi kunde göra några fynd på sagaforms utförsäljning, och visst gjorde vi det. Kan tyvärr inte säga så mycket vad jag handlade då en del av sakerna blir julklappar. Men en smart sak jag köpte var skedar till Elsa att ha i skötväskan med en hållare på skeden så att det inte blir ofräscht i väskan. Väldigt smart tyckte jag. Åkte sedan bort till knalleland för att ge Elsa lite mat, oj vilken kaos det var där. Glad jag blir när jag vet att jag slipper vara med och trängas i affärerna. Passade även på att handla mat igår också, var perfekt att göra det igår. Inga köer. GOTT!


Idag har vi bara vart här hemma, slagit in lite julklappar bl.a Men när jag hade slagit in alla Elsas julklappar insåg jag att vi inte har en enda julklapp som får plats i julstrumpan..hmm.. kanske får bli att köpa nån liten present till då. För man kan ju inte ha en tom julstrumpa, eller hur?


Sen kom morfar på besök och fikade med oss. Och nu väntar vi på att pappan ska komma hem från jobbet.


Johanna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar