Kolared

Kolared

1 juli 2009

Tjejerna och bad.

Igår hade jag som sagt besök utav mina tjej-kompisar. Elin och Lisa. Var trevligt att få träffas och snacka lite skit. Jag bjöd på kall paj (receptet läggs ut här på bloggen inom kort) , sen blev det kladdkaka med grädde. Mums, men mådde nästan illa sen efter kladdkakan och grädden.


Idag har jag bara slöat, men har fått en ett dopp i det blå. Jag, mamma och Jonte åkte till Hanatorp och tog oss ett dopp. Var svalkande. Får se om vi ev. skulle åka till Varberg imorrn. Vore skönt att bättra på brännan lite och att bada. Var även ett par ärrenden i Kinna idag också, köpt en förbandskudde till min bil bla. Och så var jag på Lindex och köpte lite barnkläder till Ted och Svea som vi ska träffa på söndag. (Martins kusin barn som bor i England)


Nu ska det snart ätas här, blir varma smörgåsar idag.


Johanna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar