Kolared

Kolared

17 maj 2009

Dags att ge sig av snart..

Då börjar denna dagen gå mot sitt slut och det är snart dags att åka hem till Kinna.


Men innan vi kan åka har vi en del saker att återställa. Så som disken, dammsuga av lite lätt i halen, och packa ihop saker jag ska ha med mig.


Men känns tråkigt att åka ifrån min fina dator, men vi syns ju snart igen.. på onsdag. För som det ser ut nu kan jag inte surfa med min dator hemma i vilket fall som helst. För vi har ingen raouter. Men ska få en utav Lisa.. men tänker inte stressa med det nu och hämta den. Så jag får hålla mig till mitten utav veckan då vi kommer hit igen.


Får se om det ev. kan bli en gökotta på torsdag. Pratade om det lite lätt igår .. vore roligt. I sånna fall blir det nog att gå runt Svänasjön.


Johanna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar