Kolared

Kolared

15 okt. 2017

Vår helg.

Jag tog helg redan i torsdags kväll, för jag lyxade till det med en semesterdag i fredag. Vad skulle jag göra då tänker du? Jo, bara att få ta igen mig, städa, och umgås med Elsa. 

Svetten lackade när jag dammsög och dammade här hemma på förmiddagen. Sen blev det fika på det nya fiket i Kinna, så gott och mysigt. Så det rek verkligen.,




Sen blev det fredagsmys hemma med köttgryta och soffhäng. 

Igår Lördag var vi bara hemma och greja på förmiddagen. Sen var vi bortbjudna * 2, först ut på fika hos Mona (Stellan och Sivs granne), där efter blev det kvällsmat på stommen. Elsa sov över, så idag blev det sovmorgon till 9.30, underbart. Efter frukost gick jag och Martin på en långpromenad runt sjön. Perfekt väder att gå i. 

Sen blev det en snabb dusch och fix. För jag skulle hämta Elsa för en rolig eftermiddag. Vi hade bokat in bio (barnens biodag), men inte bara vi utan Elsa fick ta med sig en kompis. Vi såg THE EMOJI MOVIE, en rolig film. Härligt att gå på bio med dessa härliga tjejer! 



Så som ni förstår har vi haft en riktigt bra helg!

Johanna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar