Kolared

Kolared

20 juni 2017

Uppdatering...

Ja vad har hänt sen sist? 

Tja, en hemma helg blev det med att tvätta fönster, grilla, spontanbesök, kalas och fotboll för att samanfatta det hela.


Jag är fortfarande trött, mycke känslor inom mig. Bl.a. Ilska, igår var jag så arg att jag var tvungen att ut och gå och rensa min tankar. Jag gick med ilska i varje steg jag tog. Vad det gäller vill jag inte dela med mig av. Men det är nått som gjort mig djupt ledsen. Svårt att släppa..


Ikväll plockade Elsa en stor bukett blommor från farmors trädgård, men tyvärr fick vi ju i år åka till graven att sätta den.Tänk snart har det gått 1år sedan himlen fick en till ängel. Mycke känslor kring detta oxå. För idag skulle hon fyllt år! 

Ja, vad säger man livet går upp och ner.. nu önskar jag mer glädje och energi! 

Godkväll! 

Johanna. 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar