Kolared

Kolared

14 juni 2016

Semester, förkyld och utförsäljning!

 Elsa är iväg på semester med mormor och morfar, de åkte tidigt imorse och de började med ett besök på Nordens Ark, och har nu landat i smögen där de ska sova inatt. Hon har sett fram emot detta så! 


Det känns tomt och konstigt här hemma utan min älskling. Men tänk vad roligt hon har och så mycket hon har att berätta när hon kommer hem. 

Själv har jag blivit så jävla förkyld, sådär på gränsen att man orkar jobba. Jag knaprar alvedon för fullt, ont i kroppen. Varm ena stunden sen fryser jag och så jävla ont i halsen.
Idag skulle jag tagit en humira spruta men är man sjuk/förkyld eller liknande måste man rådfråga med läkare innan man tar sin spruta. Så idag har jag pratat in på mag-tarms telefonsvarare och hoppas på svar imorrn hur jag ska göra. 

Efter jobbet idag åkte jag och 3 kollegor till Borås på utförsäljning, didriksons utförsäljning. Blev både till mig och Elsa. Bla denna jacka till Elsa. 


Har du missat denna utförsäljning har du chans även inorrn då de har öppet! 

Nu blir det te och soffhäng! 

Johanna. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar