Kolared

Kolared

2 dec. 2015

Glädje och sorg.

Vet inte om nån kan förstå hur jag känner. Men som överskriften skriver känner jag både glädje och sorg. För att imorrn är antagligen min bil såld. Ett par som ikväll var och tittade på den. Min lilla "Bettan", som jag format. Betalt kontant och valt allt med omsorg. Då jag köpte den fabriksny. 

Men tiden går, och man behöver se framåt. Byta upp sig. Men det har inte vart ett lätt val att ta det beslutet. Men nu är det taget. Och dom det ser ut hämtar jag min nya på lördag. En bil som är helt fantastisk. Och den som är ännu mer fantastisk är Martin som ser till att detta är möjligt. 

Så ikväll har jag tömt bilen, då det verkar bli affär redan imorrn. 


Ja, vet detta inlägg låter säkert töntigt. Men för mig är det stort med blandade känslor. 

Johanna. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar