Kolared

Kolared

28 aug. 2014

Veckan..

Dagarna flyter på här hemma med jobb, dagis och rutiner men tänkte sammanfatta de senaste dagarna lite snabbt! 

Igår när jag slutade sent på jobbet passade jag på att åka hem till mamma och färga mitt hår. För den uppgiften gör min mamma bra! 


Så jag kom hem sent och var helt slut igår kväll.. 

Idag gick jag eller vi alla upp tidigt även om jag gick upp först. För idag skulle jag vara på jobbet redan vid 7. Men fördelen med det är att jag slutade kl 2, då blev det en fika hos mormor Berit. Och en stunds lek på lekplatsen! 


Jag kunde inte låta bli att åka till Visko som erbjöd 1/2-rea priset på en vara. Och med en måttlig road dotter, är jag nöjd att jag hittade ett par skor till ett toppen bra pris! 


Var först lite osäker på färgen, men varför måste man (läs jag) alltid köpa svarta?! Nä just det! I höst ändrar vi på detta i dessa skor! 

Nu blir det slapp i soffan en stund innan sängen. För även imorrn börjar jag 7, och imorrn är det fredag! Wihoo! 

Johanna. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar