Kolared

Kolared

29 juli 2014

Lotta på Liseberg!

Igår åkte jag och Martin och lämnade Elsa hos mormor och morfar då vi skulle åka till liseberg. Vi ville kolla på Lotta på liseberg, vi hade inga biljetter men funderade ev att ställa oss i "sista minuten" kön. 

Hur som helst började vi med att ta varsin öl på uteserveringen på Lisebergs värdshus där vi diggade och lyssnade på genrepet.


Jag satt även och pillade på min telefon, läste att en tjej jag följer på instagram satt och lyssnade på genrepet, jag kommenterade att jag satt längre bak och drack öl. Sen dök det upp en kommentar från en tjej jag inte känner att hon var avis och hon hade biljetter till kvällen men hon kunde tyvärr inte komma. Då tog jag min chans och fråga om jag möjligtvis kunde få dessa biljetter. Några mail och kommentarer senare hade vi biljetter. Helt otroligt. Ingen som kunde tro, tack snälla Martina! 

Och vilka platser det var, topp! Mittgång andra sektionen. Hade en super trevlig kväll! 


En annan lite rolig grej var att i en pause var det introtävling, där var inte jag sen utan fick micen av Lotta och sjöng för 2000 pers i publiken + alla som hade ståplats! Ja ja, det bjuder jag på man lever ju bara en gång! 

Denna kvällen lever jag på ett tag..

Johanna! 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar