Kolared

Kolared

5 apr. 2014

Pigg sjukling.

Ja, man kan undra vem som vart sjuk här hemma. Jag har knappt hålla ögonen öppna stundvis, då det gått i ett här hemma från torka spya, leka, tvätta osv.. Aktiviteter ska bytas oftar än jag hinner förstå vad jag håller på med. Fattar inte att hon orkar? 

Men det verkar som att det går åt rätt håll och hon har kunnat äta bra idag. Jag har fått stoppa och säga nej. För hade hon fått bestämma hade hon ätit dubbelt så mycke. Kommentaren imorse - kan man inte ens få en kaka eller? Ha ha. 

Men Gud jag är inte bra på det här med att vabba, är inte van, kan inte. Blir så rastlös och otålig. Så att åka och göra lite ärrenden på 1 1/2 timma idag var guld värt. Miljöombyte och komma utanför dessa väggar var vad jag behövde. 

Imorrn ser vi fram emot en bättre dag.. Mindre eller helst ingen spya, gott humör och sovmorgon hade suttit fint! 

Johanna. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar