Kolared

Kolared

10 mars 2011

Fått jobb!

Satt här med datorn i knät på tisdags kvällen och sökte ett jobb, igår ringde en tjej och ville ha en telefonintervju med mig nån timma senare. Och efter intervjuven blev jag erbjuden jobbet. Så jag ska redan nu imorrn gå på mitt första "pass", ska vara på Ica Centrum i Svenljunga och göra en Sampling. Ska bli jätte spännande. Hoppas att det kommer mer roliga jobb från detta företag framöver. För det är ju svårt att säga hur mycket jag kommer få jobba för det går i vågor hur mycket det finns för tillfället. Så man kan kalla det för en deltid/extrajobb-tjänst.


Så nu här på morgonen har jag gjort mina förberedelser inför jobbet imorrn. Ringt butik, säljare och uppdaterat mig lite om produkten. Ska jobba 13-18.


Och som sagt ang. kommande tävling jag pratat om väntar jag fortfarande på varorna som ska tävlas ut.. så håll ut det kommer..


Grattis till min älskling som är 13månader idag, igår gick hon 7steg.. *stolt*


Ny info också ang. Hallands Nyheter.. senaste budet är att det ska vara med på lördag.


Nä, nu ska jag dricka upp mitt kaffe innan Elsa vaknar.


 


Johanna.


 

2 kommentarer: