Kolared

Kolared

9 okt. 2009

FREDAG!!!

Underbart att det är Fredag. Imorse när jag skulle gå upp var jag helt slut men då tänkte jag på att imorrn är det Lördag och då har jag minsann ingen klocka som väcker mig. Då blev det lite lättare att kliva upp. Man måste peppa sig själv lite så att man kommer upp i tid!


Efter jobbet idag var jag hemma hos mamma och hämtade hem lite skor, vantar, halsdukar och mössor. Börjar ju att behövas snart eller nu vissa dagar!


Så nu har jag slängt i mig lite mat. Blev falukorv i ugn med potatismos. Riktigt gott! Nu är det bara att lägga på lite mascara och byta kläder för att om en timma åka ner till Kinna igen. Har lite ärrenden. Och så ska jag mormor, Linda, Maja, Svea och Sigge på en utförsäljning. Berättar mer om den sen, om jag gör några fynd!


Imorrn är det gått 8 fantastiska år sedan jag och Martin blev ett par! Helt otroligt vad tiden går. Känner mig nästan gammal när man tänker på att det är 8år! Så imorrn blir det att äta gott och ha det mysigt tillsammans!


Johanna.

1 kommentar:

  1. Haha ja tiden går! Grattis till det gamla paret!

    SvaraRadera