Kolared

Kolared

17 maj 2009

Söndag!

Gick upp ur sängen för ca en timma sedan, men mår hur bra som helst idag.. trots att det blev en och annan grogg igår.. *ler*


Det var verkligen ett bra förslag utav Elin att fråga om vi skulle grilla ihop. Var jätte trevligt. Och Yasin är så snäll för när vi hade kommit upp här idag hade han börjat städa och diska. Tack!


Känner inte riktigt att jag har en sån där söndagsångest idag... när man vet att man bara jobbar 3dagar denna vecka. Så underbart!!! Men efter jobbet imorrn har jag fullt upp. Vill till att allt stämmer tidsmäsigt för annars får jag problem. För först ska jag göra min naglar och direkt efter det på fotvård.. hoppas att jag hinner.. Ett riktigt I-lands problem!


Nä.. får fortsätta här nu, kan ju inte sitta vid datorn hela dagen.


Johanna.


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar