Kolared

Kolared

5 jan. 2009

God morgon!

Gick upp för ca en timma sedan. Men har hunnit äta frukost, duscha, raka benen och satt på en maskin tvätt.


Lika kallt ute idag också. Burr.. -16.9 grader vad det när jag gick upp. Får fösöka hålla sig inne idag när det är så kallt. Vet ändå inte riktigt vad jag ska hitta på idag. Städa tror jag det får bli, och kanske ta bort lite julsaker. För nu är man (jag) väldigt trött på det.


Igår på eftermiddagen var vi hos mormor allihopa. Eller ja det var Linda m. familj, Christer m. familj och jag, mamma, Jonte och Martin. Och så mormor, morfar och Flisan så klart. Hade längtat efter den maten hela dagen. Kalkonmiddag. MUMS!


Då var alla helger över och jag får inte äta godis mer... Just nu känns det helt okej för jag har ätit så mycket onödigt under hela jul & nyår. Så jag är inte så sugen längre på det.. men det kommer väl.


Johanna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar