Kolared

Kolared

13 nov. 2008

Naglack, fika, tjej-kväll & FREDAG!

Tiden har bara spungit iväg idag tycker jag. Efter jobbet åkte jag till lindex och köpte mig ett nytt naglack. Midnight blue tror jag denna färg kallas. Blev snyggt. Och roligt med nått annat än rött som jag kört med ett tag nu.


Sen ringde jag Mia, och snackade lite. Vi betämmade oss för en fika istället för att snacka vidare på telefon. Så jag satte mig i bilen och åkte till Rydal. Var trevligt. Var ju ett tag sen som sist. Men vi är inte så, utan vi hörs när vi hörs liksom. Inga kontigheter. Kan gå ett par månader emellan ibland. Men känns som igår ialla fall.


Så nu har jag sminkat mig lite och ska byta om. Ska ju träffa Elin och Lisa sen. Blir först att ta en pizza ihop. Och sen tjej-kväll på Skene Järn.


Äntligen fredag imorrn igen... veckorna bara springer iväg. Men min favorit dag är helt klart FREDAG! Då vet man att helgen precis börjat + att man nästan har hela kvar. Imorrn blir det att åka till Kolared. Är där till lördag middag, eller nått sånt. Sen på kvällen ska vi hem till Janne i Borås. Ska bli kul. Var länge sedan sist.


Johanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar